Uppe med tuppen

Godmorgon alla morgonpigga läsare!
Sitter vid mitt köksbord och har precis ätit en mättande frukost inför mitt IKEA besök med Sissel och Lisa idag :)
Har ju inte så mycket grejer här i läggan så ska inhandla lite nödvändigt. Dock tänkte jag göra en inköpslista men det gick ju inte sådär superbra eftersom jag inte hittar en enda penna! Har letat som en dåre men det är tydligen omöjligt att hitta här i röran ;)

Har även suttit och kollat på Blondinbella och Tyra´s bloggprogram här på morgonen. Gud vad imponerad jag blev! Riktigt underhållande och proffsigt, måste jag säga. Kul!

Nej nu ska jag gå och ta på mig min fasad, hörs senare.
Pusspuss!

Update 09:46
Såhär långt har jag hunnit hittils. Är det en sak ni ska veta om mig så är det att jag är sjukt seg på att göra mig iordning ;)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jobbade igår så jag kunde inte se programmet men måset ta och göra det.

2010-03-12 @ 10:45:53
URL: http://colorelle.se
Postat av: josefin

var har du fått lägenhet?

2010-03-12 @ 15:51:59
Postat av: nathalie

skön blogg :) kul med system kamera?

2010-03-29 @ 14:02:22
URL: http://rainbowdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0