Ny vecka!

Det här inlägget skulle ha publicerats typ ett idag men det gjorde det inte av någon anledning, så här kommer det i alla fall. Bättre sent än aldrig, säg?

God förmiddag, vilket härligt väder vi har i Stockholm idag. Strålande sol som jag har tagit del av på min dagliga morgonpromenad.

Har duschat, sminkat mig och fixat håret och ska snart möta upp Sissel och promenera med henne till Slussen för att sedan sätta mig på tåget till jobbet.
På tal om ingenting - jag tänkte ha på mig mitt nya plagg från acne idag så kika in senare för att se var det är ;)

Nu ska jag klä på mig och välja ut smycken - det jobbigaste med att bestämma en outfit, hehe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med att visa acneplagget? :o

2010-03-20 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0