no connection

Sorry för min frånvaro men den här gången har jag faktiskt en anledning. Igårkväll slutade strömkabeln till min dator att fungera helt och eftersom batteriet inte är det bästa på den där burken så dog den efter 10 minuter av återupplivningsförsök från.
Så nu använder jag min back-up dator som har stått på jobbet sedan jag tog med den från Piteå. Hastigheten är inte snabb ska ni veta men det ska jag lösa med hjälp av något sorts minne (har ingen aning om vad det är jag ska ha, följer bara instruktioner ;)

Gårkvällen igår spenderades till en början hos Sissel där jag med lite lätt påtryckning av henne och Lisa käkade sushi för första gången i mitt liv - och gillade det! Eller, det var gott i alla fall, och kommer säkert bli godare för varje gång jag äter det.
I alla fall,  sushi framför melodifestivalen (FEL LÅT VANN!!!) och sedan utgång - mycket trevligt. Det blev dock en relativ lugn kväll för mig eftersom jag skulle jobba idag.

Nåväl, imorgon är det måndag och jobb i vanlig ordning. Dock börjar jag inte förrän klockan fyra så ska hinna vara lite nyttig på förmiddagen hade jag tänkt. Vi får väl se hur det går ;)

Nej, nu ska jag sova! Vi hörs imorgon, eller hur?
Puss&Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0