NOINTERNET

Hej! Förlåt för att jag lovade er bloggning och sedan svek er. Det är inte meningen.
Dock är det såhär att min mamma har flyttat till nytt hur och har inte fått sitt internet här än så jag är lite strandsatt på den fronten..

Men okej, hmm... vad har ni missat? Det är OÄNDLIGT MYCKET SNÖ här uppe i norr. Vi snackar snödrivor lika stora som hyreshusen i stockholm ... typ.
Jag har fått en lägenhet också! Hurra, hurra! Så nu blir jag inte bostadslös, i alla fall.
Jaa ... det var la allt, har haft ett pretty busy schema hela tiden här men det skriver jag mer om när jag kommer hem på torsdag kväll.

Nu ska jag chilla lite här med agnes som jag umgåtts med idag. Vi hörs och ses!  Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

grattis till lägenheten! :)

2010-02-19 @ 07:14:41
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Martina

Nytt hus och nya lägenheter! Låter härligt!

2010-02-19 @ 18:38:14
Postat av: ul

Hej hej. Segt, men dock, internet pa hotellrummet. Utsikten over Hang Zhou ar finfin. Har ar varmt och skont, a i kvall blir det fyrverkerier.

puss fran mams

2010-02-28 @ 09:36:45
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma



Tänkte också tipsa om att min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!

vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/



Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!



Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!



Massa kramar och lycka till!

/Erica



-ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!



2010-03-03 @ 19:26:34
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0