Försöker och försöker ...

Näe, nu ger jag upp! Jag försöker att lägga upp bilder här på bloggen typ fem gånger om dagen men varje gång uppladdningsverktyget arbetar så lägger mitt internet av (!) Någon av er som känner igen det här udda problemet?

I alla fall, idag har jag jobbat i butiken på Götgatan. Skitkul, som vanligt! Nu ska jag packa som en liten galning, flyger hem till Piteå imorgon efter jobbet och stannar till torsdag. Hur skönt?!
Ska försöka blogga därborta så mig blir ni inte av med ;)

Jo! En till grej, jag behöver någonstans att bo från 1 mars, så om någon vet någon som ska hyra ut sin lägenhet eller kanske ett kick-ass rum i stan (stockholm, såklart) så hojta till! Jag är liiiite desperat ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0