Tidsfördriv

H e r r e g u d vad jag är bra på att spendera tid, haha!
Efter att publicerade inlägget här nere la jag mig i sängen och såg på how I met your mother. Såg två avsnitt och somnade. Vaknade upp för en halvtimme sedan, gick ut i lägenheten och tyckte det var ovanligt svart. "Hallå!" Inget svar. Så då ringde jag mamma vilket löd såhär:

- Hallå!
- Hej, vart är du?
- Luleå ...
- Va?
- Luleå!
- Ja, jag hörde, vad gör du där?
- Vi är ju här på utbildningstjaffs (mina ord, inte hennes). Har jag glömt att säga det?
- Eh? Ja! jaja. då vet jag.
- ... Okej? Var det inget mer?
- Nej, vi ses sen. Hejdå.
- Hejdå.

Så då var det bara att börja göra middag vilken jag precis har tryckt i mig.
Nu tänkte jag springa ner till Ica och handla lite gott innan idol börjar, har jag tur hinner jag he i en inpackning i håret innan.

Jaja, vi hörs sen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0