*gäsp!* Sweet dreams!

Nu ligger jag i min säng, trött både fysiskt och psykiskt ...
Imorgon är det måndag och en ny arbetsvecka. Shit, alltså! Tiden går så himla fort nu för tiden. Jag säger bara det ... ni som går i gymnasiet: - Ta vara på tiden! Den är alldeles strax förbi.
Idag har jag städat tillsammans med mamma i vårat källarförråd - lika kul som det låter, och sen har jag varit och käkat på max med erika och sen gick vi och solade. Låter som en helt vanlig söndag i mina öron :P

Somsagt, jobb imorgon från nio till sex så updateringarna kommer lysa med sin frånvaro under dagen om jag inte snabbupdaterar på min lunch eller så ;)

Vi höres i alla fall!
Sov gott! PUSS

Kommentarer
Postat av: ' FATMA

Behöver du en ny design? Isåfall har jag kommit rätt :) Jag gör proffsig & snygga designer efter dina idèer (ger gärna förslag) för bara 90kr! Du kan se designen i min blogg, som jag har gjort.



Om du är intresserad så kan vi diskutera mer genom att du mailar mig till [email protected]

2009-09-07 @ 16:21:02
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0