SO MANY DECISIONS

Imorgon ska jag klippa och färga håret så jag har det gjort när jag flyttar.
Har dock ingen susning om hur. Alltid lika svårt det där :P
Vad tycker ni?

Måste bara berätta en rolig sak jag gjorde ikväll. Såg på teve där dom nämnde ordet "macho" som osökt fick mig att tänka på "nacho" vilket i sin tur fick mig sugen på guacamole (Gillar min tankebana där). Så sagt och gjort, tjugo i tio sprang jag ner till ica och har precis tryckt i mig nachochips med guacamole. GOOOTT!!

Har ni några sånna krävande "saker" i mat-väg?

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så gott! åt alltid nachochips med "gucce" förut.

2009-11-10 @ 08:19:46
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Haha! Jag gillar tänket, jag brukar göra sådär.. Associera vidare blixtsnabbt! Det är synd om mina kompisar ibland för mitt i allt börjar jag surra om nåt (typ "åh, såg ni heidi bla bla" från serien The Hills, för att nån nämnde nåt om trädgårdar, som fick mig att tänka på äpplen, å så vidare till fruktsallad, som de gärna äter ofta med snygga gafflar på tv...osvosv) och ingen hänger med i tänket :P

2009-11-10 @ 09:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0