Sista lördagen i Luleå

Sitter bak på kontoret på jobbet och har precis slängt i mig en macka.. Känns lite vemodigt det här, idag är mitt sista riktiga butikspass här i luleå. Jobbar ju på måndag men då ska jag inte vara ute i butiken ...
Inga fler "superlördagar" med mina tjejer här alltså. Sorgligt.
Har köpt en skjorta som hade kommit in som faktiskt var riktigt snygg, eller hur? Mycket finare på också ;)

Äsch! Gick inte att lägga in någon bild men här är en länk :P

Kommer hem halv sex idag och då ska jag bara äta lite snabbt och sen iväg på bio. Vi ska se "2012" och jag kommer bli paranoid och tro på den teorin eftersom jag är så väldigt lättskrämd ;) Har ni sett den? Var den bra?

Nej, nu börjar jag snart så ska knata ut till butiken nu, ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0