Zach Braff - Söndagsparty

Just precis nu ligger jag i en oerhört obehaglig ställning i min säng. Hela kroppen förutom huvet i en rak linje, huvet nittio grader upp. Inte det bästa.

Snett uppåt på min teve är det Söndagsparty med Filip och Fredrik. Just nu är Mikke Persbrandt gäst och om några minuter kommer ZACH BRAFF! Det här är något ni inte vet om mig. Jag är DET STÖRSTA FANET AV SCRUBS ever! Det programmet går ju mån-tor kring elva tiden (beroende på programmet eller filmen innan, nu för tiden har det dock blivit lite för mycket hockey tycker jag) och jag ligger och ser på det varje kväll. Så jag är superstrött på morgonen p.g.a. detta :P

I veckan är det mycket roliga saker som händer.
Men pararellt med detta har jag tusen inlämningar inom sömnadskurserna så jag kommer sy till sent på kvällarna. Bara så ni vet lixom.

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha det är underbart att ha datorn i sängen! Oj, det lät lite fel, men du fattar vad jag menar ;)

2009-05-11 @ 18:27:28
URL: http://sofiebichler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, jag är det största fanet av Scrubs=D

2009-05-11 @ 18:54:53
Postat av: Anonym

Puh du är inte största fanet av Scrubs , jag är!

2009-05-13 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0