Hangin' around

Idag är jag faktiskt helt ledig då de lektioner jag brukar ha på tisdagar har slutat. Lovely!
Så då tänkte jag följa med Sanna ut till storheden för hon skulle leta reda på en bikini som förhoppningsvis finns där.
Det blir nog även några secondhand-besök :)

Efter det ska jag hänga i stan och senare ta en fika med min mamma  som är här i stan, mycket najs :)
På kvällen blir det mysmiddag med Sanna och desperate houswifes med kladdkaka, hur härligt låter inte det?
En toppendag alltså!

Nu ska jag hoppa i dushen, slänger kanske in en dagens också ... om ni har tur ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

titta gärna in på min blogg, jag skriver om mode och mycket mer :)

2009-05-26 @ 11:21:37
URL: http://ilijasevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0