My day

Nu har jag precis sköljt ur en inpackning ur håret och ska smörja in mig med min favvokräm men först tänkte jag updatera lite om min dag.

Min mamma sov hos mig inatt så dagen började med frukost med henne och fick sedan skjuts till skolan.
Där hade vi ARL (typ någonting om arbetsmiljö) och sedan vääääääärldens längsta hål (kändes det som) och sedan sömnad till klockan tre.
Efter skolan mötte jag upp min "bästis" från Piteå - Agnes, och vi gick lite på stan för att sedan ta bussen till lägenheten. Men först skulle vi handla på ICA, våffelmix skulle jag ha till ikväll, mhm .. troligt att det skulle finnas kvar, så då fick vi köpa ingredienser till våfflor och sedan hem och köra igång med smeten. Allt löste sig och dom blev supergoda! :D

Agnes for hem för ett tag sedan och om en halvtimme är det Grey´s som jag ska se med Sanna och popcorn :P Mysigt!

Imorgon är det torsdag vilket betyder skola till tre och sedan jobb efteråt. Och imorgon är det kvällsöppet på stan i Luleå så jag jobbar till nio. Kom förbi och säg hej vettja! Andra planet i smedjan, för er lulebor ;)

Nu ska jag fortsätta min skönhets-kväll här. Svarar på frågorna senare eller kanske imorgon.
Ha det bra! PUSS

Kommentarer
Postat av: lisette

Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

2009-03-25 @ 23:54:12
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Angelica L

God morgon :D

Kram

2009-03-26 @ 08:10:59
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: lisette

Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

2009-03-26 @ 08:53:44
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: AK

Vill du bli modell för en dag? Sista chansen att skicka in bilder till tävlingen idag! stil.blogg.se

2009-03-27 @ 15:16:11
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0