Min söndag den första mars

Har haft en riktigt mysig söndag måste jag säga, har dock inte kunnat lägga upp några bilder men det får bli imorgon.

Vaknade imorse vid tio, käkade lite frukost tillsammans med Linda och min mamma ;) Sen lade jag och Linda oss och tittade på några avsnitt av The Hills. Vid tre gick vi för att möta upp Agnes och sen till MAX för en stripsmeny ;) Lade sig bra i magen, måste jag säga :P Gick förbi Ica Kvantum för Agnes skulle ha lite godis och jag skulle köpa Ben & Jerry´s men tji fick jag då jag i kassan inser att jag - smart som jag är - glömt min korthållare hemma och mina sista kontanter gick ju åt till mat så det fick vara.

Ikväll har vi ätit god, god mat, sett Beck, lagt ut en auktion på Tradera och snart är det dags för lite mer The Hills och chips :P Hoppas ni haft en underbar dag!
Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0