Hej alla nya läsare!

Vet inte om det är något jag gjort, någon som länkat mig eller bara det att fler har fått upp sina ögon för mig idag men min besöksstatistik har ökat drastiskt sen igår, :) Roligt! Om ni bara lämnade lite fler kommentarer ... ;)

Imorgon är halva lovet slut vilket känns ... mindre kul. Äh! Det är ju massa dagar kvar :P
Har i alla fall klipptid imorgon och jag är faktiskt rätt nervös för alla frisörer tar ju alltid mer än vad man säger men imorgon ska jag gå till en som jag litar på :) Ni får såklart se det färdiga resultatet sen..

Nej, nu ska jag slå på ett The Hills avsnitt och somna till det :) Godnatt, alla söta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=163696



Tips,gå in där! Det är helt gratis och man ska samla poäng, när du kommer till en viss poäng får du present kort på nelly, hm eller JC. Det är helt gratis! det ända du behöver göra är att registrera en användare. Om du loggar in en gång per dag så får du 1 poäng. Och sedan ska du ge ut länken till hemsidan till vänner och om dom startar ett konto får du 5 poäng :) Lätt och gratis!

2009-03-04 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0