Dagens outfit - 040309

Hejhej!
Sitter i soffan med min mamma och kollar på Grey´s Anatomy, som typ är det bästa program som gjorts (bortsett från SATC, men det vet ni väl redan? ;)
Idag har jag somsagt varit och klippt mig, ingen större förändring men tog 2 cm och klippte till min lugg lite och nu känner jag mig stunning i håret :)
Sen var jag en sväng på stan med mamma och köpte ett hårband och hämtade ut mina skor på posten. visar senare.



Har inte lyckats knäppa någon bra outfitbild idag p.g.a. att jag har glömt min kameraladdare i luleå (! Typ det dummaste jag gjort på länge !) och min kamera har run out of batterier :/ Så ni får nöja er med mobilbilder resten av veckan.

På mig hade jeans från Cubus, tee från någon random butik, halsband från Indiska och örhängen från Spanien.

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

du har fina lockar :)

2009-03-05 @ 10:32:49
URL: http://halshammar.se
Postat av: Nicole

Om du är sugen på en ny design till din blogg, besök min blogg ^^

2009-03-05 @ 11:57:54
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0