Brudens bäste man

Sitter hos mina kusiner och ska snart kolla på "Brudens bäste man" med Patrick Hempsey, någon av er som sett denna? Har hört att den är förutsägbar men underhållande. Ja, vi får se vad jag tycker.

Slängde iväg en beställning till eleven.se också och ibland blir jag lite rädd när jag inser hur lätt det är att beställa saker över internet. Ett klick och det är påväg till dig typ. Beställde en hårprodukt som jag letat efter här i lilla fjutt-Piteå men inte hittat och en sovmask som man kyler ner så att man inte får så svullna ögon när man vaknar (som jag får all the time).

Nej, nu är det movie-time. Ha en trevlig lördagskväll, darlings!
Puss/Sara

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejdär :) Allt bra med dig ?

2009-01-03 @ 23:41:37
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej! Trivs du där du bor? :-) Kram

2009-01-04 @ 13:24:22
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: mormor

Ha en trevlig kväll själv mitt lilla barnbarn.

Kram

2009-01-04 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0