080109

Godmorgon på er allesammans!
Idag är det dags för skola igen, är ni taggade? Som vanligt är jag super hurtig på skolmorgnar. Jag har varit vaken i fyrtio minuter men det känns som att jag kan springa ett maratonlopp även fast jag somnade klockan två (!)
Bortsett från att jag måste åka buss fram och tillbaka (två timmar) så har  jag en kort dag idag. Bara två lektioner, sen är det piteå som gäller.

Tittade just på termometern som visade -19. Hmm... Det blir nog till att pälsa på mig rätt ordentligt då.
Nej, nu ska jag fixa håret. Ha en bra dag allihop!! Hörs sen.

pussss

Kommentarer
Postat av: johan

varför måste du åka buss tillbaka till piteå och inte stanna i din lägenhet ? :(





I like you!

2009-01-08 @ 10:06:56
Postat av: susan

hejhej kikar in.. tittar du på top modelz? isf..vem hejar du på :)?

2009-01-08 @ 21:02:22
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0