Tack <3

Jag måste börja med att säga tack så hemskt mycket för alla grattis kommentarer. Det är jätteroligt att läsa :)
Som svar till några frågor jag har fått: ja, butiken öppnar i mars, säger till när det börjar närma sig så ni kan boka in datumet ;)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, på lunchen gick jag, elin och bella till Sub och Co. för det serverades fisksoppa (!) i matsalen. Sen for jag hem till lägenheten och städade lite, en av mina kompisar som jag bor med har fått magsjuka så jag gör allt för att inte åka dit så jag har sanerat köket och badrummet med desinfektionsmedel :P Vid sex kom min mamma upp och hämtade mig så då for vi till McDonalds och tryckde i oss lite mat, sen hem igen och nu sitter vi i min säng och ser på Lipstick jungle :) Mysigt <3

Nu börjar det om så jag ska gå. Men imorgon åker jag tillbaka till Piteå för att jag inte ska bli smittad här så jag bloggar när jag kommer hem vid tre. Är det okej?

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Grymt fin header:D

Besök gärna min blogg och släng in en kommentar om du har lust, vorre jätte snällt :)

/ www.stefhunny.blogg.se

2009-02-23 @ 21:51:53
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

Blogg när du känner för det =)

2009-02-24 @ 11:44:30
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du bor väl i Piteå, så vadå ska du pendla då? :S

När öppnar monki i lule?

2009-02-24 @ 13:57:59
Postat av: Du vet inte

Tjenaree!



Vad med o tävla i min blogg :D



wohooow hihihhh



Följ gärna min nya heta blogg på blogglovin.. du kommer tycka om den...

Kanske kan lägga till varandra. Men följ gärna bloggen du kommer älska den.. hiihih



Kram / du vet inte

2009-02-24 @ 15:19:02
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0