Söndag - städardag

Hejhej!
Nu har jag varit sådär dålig på att blogga i helgen - igen! Men jag får skylla på min dåliga dator som jag har här :P

Idag vaknade jag tio och då åt vi frukost och pysslade på lite här hemma, vid ett gick jag och mamma ner på stan för att lämna tillbaka nå skor hon hade köpt förra veckan och sedan tog vi en lång och mysig fika på Ekbergs. Går ni dit MÅSTE ni prova Melange Special. u-n-d-e-r-b-a-r!
Efter det gick vi till Åhléns där jag inhandlade mig en fin ny kassabok för nu tusan ska det bli ordning på alla mina inköp då jag tycker att jag spårat ut lite på senaste tiden (säger hon som just beställde en 5preview tee ... Ops!)

När vi kom hem satte vi igång med att städa mitt rum för det har sett ut som ett riktigt bombnedslag för länge nu. Jag är dock inte klar än men det får vi ta nästa helg ;) Mycket kläder åkte ner i påsar i alla fall så det känns skönt. Dock märker jag ingen skillnad eftersom det fortfarande är lika fullt i garderoberna!

Nu ska jag koka mig lite te och ta en macka och se på SATC.. Ha det bäst så hörs vi imorgon då jag slutat skolan (typ två)

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja hur kul är det att städa egentligen, det gör de aldrig på SATC :)

2009-02-16 @ 07:02:03
URL: http://www.fabset.com/lillan
Postat av: Zäta

söt bild!

2009-02-16 @ 18:30:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0