Goodnatt Sverige!

Nu ska den här bruttan sova. Klockan är kvart över tio och jag ska upp halv sju imorgon bitti.
Min dag har varit underbar, känns som att jag svävar på moln efter att fått detdär beskedet igår. Underbart.
Ska berätta för er någon dag snart. Hade Svenskaprov idag som ändå gick hyfsat för att inte ha pluggat allt för mycket och sen hantverksteknik där jag håller på att sy en blommig bustier som blir kanon. Efter skolan for jag hem och lagade nudlar till middag och kladdkaka som efterrätt. Nu har jag precis sett "Britney - for the record" för andra gången. Se den! Man får en så mycket klarare bild av Britneys liv.

Imorgon går jag i skolan till halv tre och sen ska jag och linda köra hem till henne, äta, och sen på nodo för att umgås och fika lite, får se vad som händer sen ;) Så det kanske inte blir överdrivet mycket bloggning imorgon :P

Nej somsagt, nu är det natti för mig.
Ha en mysig fredag allihopa så hörs vi imorgon kväll :)

PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

berätta berätta! NYFIKEN!

2009-02-20 @ 00:09:14
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0