Hotell-jul

Två dagar till julafton -  sinnessjukt!
Imorgon kommer min mamma till stan och så ska vi bo på Clarion hotell till den 26:e :) Jul på hotell, något nytt!
Har ni tips på någon mysig restaurang, helst på söder, som har öppet på julafton så säg gärna till. Tror i alla fall vi kommer ha den mysigaste tvåmannajulaftonen ever!

Men innan det är det jobb idag och imorgon. Idag jobbar jag tre till stängning, alltså tio, och sen ska jag hem och slå in julklappar och städa lite. Mindre kul men sånt måste också göras ;)
Nu är det dags för den här tjejen att slänga på sig lite smink så jag inte skrämmer mina kollegor, haha!
Vi hörs ikväll!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pitsundarna

Pitsundarna vill önska toppenbrudarna en riktigt VILSAM julhelg på det annorlunda sättet ni nu i år firar. Det viktigaste är att få vara tillsammans.

När det gäller restauranger med öppet just julafton, så kan inte ens Stockholmarna tipsa om just detta MEN ni kan ju också besöka NK´s matavdelning julafton och köpa med er en massa små delikatesser som ni äter på hotellet.

Kramar "en masse" gnm "aggis"

2009-12-23 @ 12:53:35
Postat av: Pitsundarna igen

En speciell hälsning till Ullis. TACK för det överraskande paketet. Hoppas resan gick bra. Måste ha varit jobbigt att köra i det vädret.

Vi ses väl snart

kram aggis

2009-12-23 @ 12:55:46
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vad har du för dig då..?

-

God jul på dig. Ha en trevlig dag önskar jag dig som gillar jul.

Men är du som mig och hatar jul? Haha fan, då kan vi sitta tillsammans och blogga i kväll :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-24 @ 14:51:24
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0