Shopping-skörd!

Nu så!
Nu är jag och Erika hemma hos mig och jag har precis storstädat mitt rum. Gud vilken ångest jag har haft inför det, men nu när det är gjort belönar jag mig själv med avslagen cola och riskakor ...

Idag i alla fall ... Jag och erika gick och solade på morgonen och sen gick vi hem till mig igen där jag duschade, sminkade mig och fixade mitt hår innan vi for till reprisen (secondhandbutik här i Piteå). Där fyndade jag den här fina transparenta blusen. Fin va?



Köpte en liten leopardmmönstrad sjal också men jag glömde bort att fota den.
Efter Reprisen for vi in till stan och där köpte jag ett ribbat baslinne med knäppkant, något som jag velat ha ett bra tag nu. Det plus "hårkontroll"-tabletter fick bli dagens innerstads-shoppingskörd :)



Strax lägger jag upp dagens outfit!
Stay tuned ;)

Kommentarer
Postat av: nikita

finnt mode hur gammal är du och bor du ensam?

2009-08-20 @ 14:55:54
URL: http://stallkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0