Party och pulka

Sitter vid köksbordet och jobbar lite på min krönika medans min mamma bakar bullar här brevid. Väldigt idylliskt ;)
Jag tror inte att jag updaterat på ... ja jag vet faktiskt inte hur länge.

Igår blev det parthey med Sofie och diverse folk at Martin´s place. Bestämde mig ganska sent för att fara så det blev panik-fix men ordnade sig tillslut. Blev en relativt lugn kväll och kom hem vid två någongång. Har faktiskt inga bilder från kvällen men vi får se om det dyker upp några någon annanstans som jag kan låna :P
På dagen gjorde jag lite ärenden på stan med mamma och träffade Erika inne på H&M, det var verkligen inte igår så vi ska träffas nu på lovet och catcha up :P
Har en outfit bild från igår som jag lägger upp senare.

Ídag har jag varit världens frilufts-människa och legat på ett liggunderlag ute i skogen med mamma bland andra och även åkt pulka (!) Hej vad det gick! ;)

Nej, nu ska jag jobba lite till så lägger jag upp den där outift-bilden lite senare.
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0