Köpstop! På riktigt!

Sitter på jobbet just nu. Har lunchrast till tjugofem i (fyra) och sitter och funderar på min ekonomiska situation och hur det kommer sig att jag har två tusen kronor för lite på banken än vad jag har räknat att jag ska ha. Dålig på matte eller för mycket klädinköp? Ska jag säga vad jag tror så är det nog det sistnämnda.

DOCK ska jag shoppa lite härifrån innan jag slutar idag men SEN, sen är det slut på shoppingen på godé länge (bortsett från att jag måste betala min balklänning typ, idag).
Jag visar vad jag shoppat när jag kommer hem, nu ska jag ut till butiken och hänga utan att arbeta ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

ska du gå på balen med hanna killen ? =)

2009-04-01 @ 18:11:40
URL: http://justabitoferika.devote.se
Postat av: Johan

läckerbit du ;), lägg till mig på msn ! [email protected]

2009-04-02 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0