sista lektion

Idag började jag 8.15 och slutar 17.00.. kul! Jag har också bara tre lektioner, alltså har jag hål hela tiden.
Sitter här i datasalen och väntar på att min sista lektion ska börja. Det är företagsekonomi som står på schemat idag.

När jag kommer hem ska jag ta en kvarts powernap, sen slänga i mig resterna från i lördags och ta bussen in till stan igen. Åh vad jag längtar till mitt busskort kommer, så jag slipper betala varje bussresa för det blir ganska dyrt i längden.


Nej, hörni! Nu ska jag kila iväg. 
Ha en trevlig eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Alice

Konstigt schema :S Fin blogg! <3

2008-09-01 @ 15:34:04
URL: http://likedresses.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha den här designen? http://naztysbunny.blogg.se/2008/september/sot-design-1.html

Skriv en kommentar till mig så jag vet att du är intresserad :)



Har även andra designtävlingar :)

2008-09-01 @ 17:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0