Skolfoto

Imorgon ska vi plåtas till skolkatalogen och individuella bilder - för sista gången!
Min sista skolfotografering, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, kanske någon kjol och den nya leopardmönstrade koftan jag köpte i stockholm härom dagen.
Förut när jag var yngre var skolfotograferingen verkligen viktig. Jag kunde börja planera långt i förväg men nu bryr jag mig inte alls så mycket. Det får bli som det blir. Men ni får se outfiten imorgon ialla fall.

Nu ska jag poppa popcorn och se reprisen av veckans premiäravsnitt av DH.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: ronja

min lillesyster visade sina skolfoton här precis. synd man inte får dem efter gymnasiet. är ju roligt

2008-10-05 @ 16:20:35
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Ofelia

Svar: Hej, jo jag var faktiskt på TopShop i fredags :)

2008-10-05 @ 17:48:49
URL: http://ofeliastigert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0