My day in 1000 letters

Nä fy vilka dåliga vanor jag har börjat få. Sitter här med smink och allt på fortfarande fast klockan är kvart i elva och jag ska upp sex.
I alla fall, min dag har väl varit bra. Eller ...
Jag började med att försova mig så att jag kom försent en och en halvtimme till VILA men jag ringde och Ellen sa att det var okej, men jag snabbade mig i alla fall som en galning. På lunchen gick jag och handlade lite mat och åt där bak i butiken. Sen tog jag en sväng förbi Cubus också och det skulle jag inte ha gjort, kom därifrån med en halsduk som jag spanat på ett tag nu. Den får ni se imorgon,. På förmiddagen hade det kommit in en ny hoodjacka till Vila som jag förälskade mig i så den fick också följa med hem. Har nog på mig den imorgon så ni får se den då.
När jag slutade for jag och solade en sväng på ett solarium jag inte varit på innan och där ska jag absolut fortsätta gå, himla fint.

Ikväll har jag sett ikapp dom serier jag missat i veckan, dvs. Grey´s, Desperates och GG. Mysigt som sjutton.
Ska gå och tvätta sminket nu och krypa ner framför ett SATC avsnitt (jesus vilken seriechock!)

Godnatt söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0