Dagens lista :)

Frisyr: Rufsigt utan någon som helt styrsel.
Smink: Nada
Klädsel: Overzise tee med "I love NY" tryck på.
Bästa: Att jag vaknade av att en gubbe klampade in i våran lägenhet, visste inte att det var någon hemma, började rensa avloppet i badrummet som vi har bett om, samtidigt som han sjöng gamla schlagerlåtar. haha, shit vad jag skrattade när han gick :D
Planer:
Gå ner till konsum och köpa mig lite gott att trösta mig med nu när jag är sjuk.
Låt: ingen aning.
Känsla: Sjuk :/ 
Vill ha i allmänhet: Värme och långt hår :P
Materiella vill ha: En vit mac, ett "mini-stockholm med alla dess affärer" utanför dörren och nya sminkborstar. OCH EN 2.55.
Beroende: Mandariner och juice
Bottennapp: Min förkylning, go away!
Längtan: Till om elva dagar. Stay tuned.
Inspiration: Streetstyle-sidor med snygga brudar med snygga pälsar.
Mående: Ont i halsen, förkyld, frusen.
Tips: H&M har fyllt på sortimentet och volangklänningen har kommit in igen, dock har den redan tagit slut i 34 och 36 :/


Kommentarer
Postat av: Erika

hej sjukis! Vi borde bilda en sjuk klubb :) haha jag ligger hemma i sängen jag med :P

kolla in på någon av mina bloggar :P haha och klicka på någon av annonserna ;P men klicka inte så mycket :P

2008-11-05 @ 15:53:50
URL: http://erikavikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0