Frågor och svar.

Fick några frågor som jag tänkte svara på nu när jag ändå sitter här i sängen och ser på "världens härligaste män" samtidigt som jag försöker få min body lotion att smälta in ;)

Jo! Ni som bor i luleå och som läser min blogg, kom in på vila på torsdagar eller fredagar och säg hej! Vill ju veta vilka ni är ;)

Postat av: frida

Jag har några frågor som jag hoppas att jag får svar på! :)
- Var i Luleå bor du?
- Hur många besökare på bloggen har du varje dag ?
- Vilka är de som du delar lägenhet med ? Några tjejer i know men vilka ?!
- Jobbar du på VILA eller praktiserar du bara där ?


- Jag bor på Hersön, om du vet var det ligger :)
- Jag har några hundra kanske, vilken man inte tror då jag tydligen inte skriver sånt som ni vill komentera på :P
- Även om jag skulle säga deras namn, vilket jag inte tänker göra, så skulle du inte veta vem det var. Den ena kommer från Gällivare och den andra från Haparanda.
- Tyvärr så praktiserar jag bara där. Går ju fortfarande skola (sista året!) men det skulle ju verkligen inte vara dumt att få jobb där :) Så himla roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0