Oh happy day!

Nu har jag färgat Gretas hår. Rött. Det blev snyggt.
Sen har jag tvättat mitt hår och det var (nästan) med tårar i ögonen som jag använde det sista av mitt Björn Axén Shampoo och Balsam. Och nu sådär en vecka före löning har jag faktiskt inte råd att lägga ut 300 spänn på shampoo och balsam så det får bli typ Loréal eller nåt.
Sitter i min säng med en 200 g. Mjölkchoklad. Tusan! Jag som skulle börja mitt nyttiga liv nu. Jaja, det får bli morgondagens projekt. Det är tänkt att jag ska börja äta nyttigt. Ut och springa två gånger i veckan utöver cheerleadingträningarna. Får se hur det bilr med det.

Det är inte många dagar kvar i skolan nu och vi har haft betygsnack i nästan alla ämnen. Jag känner mig faktiskt duktig som har lyckats höja mina betyg så mycket. Jag har inte ett enda G. Utan har MVG eller VG i alla kurser.
Fick veta idag att jag fick MVG i dans och gestaltning också. Det var ju kul. Fast ändå rätt väntat på något sätt. 13 års dansande måste väl ha gett något, tycker man.

image313

Tänkte bara säga Grattis på 17 års dagen, Erika! (det är hon högst upp).
Hoppas du har haft en underbar dag, gumman!



Kommentarer
Postat av: Erika

AW! tack snygging!

2008-05-19 @ 22:49:09
URL: http://erikavi.devote.se
Postat av: elin

haha 300 spänn? det kostar ju fan typ 39 kr/st på Ö&b här i stan.. det måste ha vart en dålig jävla affär du gjorde när du betalade 300 spänn för det.. ;) vet inte om det finns kvar nu iofs.. men du kan ju kolla? :P

2008-05-20 @ 14:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0