Urbanoutfitters

Hellu. Jag hade tänkt beställa lite grejer från urbanoutfitters.se (bla. dom söta ros-örhängena) men det går som inte att lägga något i varukorgen. De försvinner direkt. Är det bara min dator som tycker att jag shoppar för mycket eller är det här något som ni andra också har råkat ut för? Himla mystiskt i alla fall.
Sen ska jag kaanske beställa från Ellos. Dom har ju rätt fina grejer och igår fick jag hem två checkar också. En på 150 och en på 300. Hmm... vi får se.

Vet ni någon bra löshårshemsida. Jag börjar tveka på det här "hairDo". Men säg inte fannyhair, happyhair eller tajmahal. Typ någon som provat rapunzel?

Kommentarer
Postat av: RASA

vet int så mycket dethär med löshår .. men du kan ju alltid kolla på tradera. och fråga stina-lee, hon säljer väl löshår ? : )

2008-03-29 @ 16:23:19
URL: http://sara91.blogg.se
Postat av: Agnes

jag har! :D och det är bra kvalité och sådära
och det är bra klippt så det ser inte så mongo ut när man sätter i det (man behöver inte klippa in det så mycket, inte alls egentligen)
fast håret är mer 40-45 cm än 50, så vill du ha långt, beställ 60 :)
dock lite.. dyrt men det är ju en annan sak
+ att dom har skitbra "fästen" där håret sitter fast så man löser inte typ 3kg hår per dag som man gör med hår från typ afrocare

2008-03-29 @ 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0