Dagens shopping outfit

Idag har jag varit med mina sötnosar Ev och Sof i Luleå på en mini-shoppingspree.
Det var ju egentligen inte meningen att jag skulle shoppa något men som vi alla vet så har jag inte riktigt lyckats hålla dessa mått. Kommer upp bilder senare ikväll på vad jag shoppade. Såhär såg jag i alla fall ut idag, värsta vårkänslorna strålade in genom våra vardagsrumfönster. Så skinnjackan åkte på. Efter kortet var taget så tog jag också mina solglajjer som jag har glömt i S. väska. Attans!
image202

Skinnjacka från H&M
Halsduksrör från Lindex
Kofta från Cubus
Sötväskan köpt på secondhand
jeans från cubus
och skorna som vanligt från EuroSko


Kommentarer
Postat av: saga

Jättefint! :)

2008-03-25 @ 23:33:22
URL: http://nikis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0