Piteå Dansar och Ler

Somsagt, ikväll är det första riktiga kvällen av PDOL och självklart ska man dit.
Den första BRA artisten spelar inte förrens halv tio så jag, Erika, Carro och Sofia går väl ner nångång vid den tiden.
Det är faktiskt Håkan Hellström som spelar. Sen Adam Tensta och nån annan bra som jag glömt bort.
Har konstigt nog inte en aning om vad jag ska ha på mig. Bra festivalkläder, någon?

Sitter nu i vårat soliga kök och bläddrar igenom ny H&M katalogen. Låter najs, va?
Jag tror faktiskt att jag ska sätta mig ute i solen till och med.
Ha en trevlig kväll, återkommer med dagens outfit också.
Puss

Kommentarer
Postat av: erika

vi vill gå ner ett tag innan halv 10 :O typ helst så fort du är klar! skynda dig. för vi vill åka karuseller ;D hahha

2008-07-25 @ 18:41:52
URL: http://erikavi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0