Godmorgon!

Kom hem kring två igår. Fick så fruktansvärt ont i fötterna också så det var smärtsamt att stå.
Håkan var helt underbar! Och väl där i vimlet träffade jag Linda och Stina från klassen så jag bytte och gick med dom hela kvällen, mycket trevligt. Har outfit bilder på kameran men nu sitter jag vid mammas mac och den har ingen minneskortläsare så ni får bilderna ikväll :)
Idag är sista jobbdagen och det ska bli så GRYMT SKÖNT! fast det är ändå rätt najs! Trevligt liksom :P

På tal om ingenting så har vi verkligen haft underbart väder dom senaste dagarna. Nu är klockan halv nio, det är blå himmel och 20 plusgrader i skuggan! Hur härligt är inte det?
Nej, nu ska jag gå och göra mig iordning.
Ha en superdag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: nns

Ja det var jätte varmt igår typ 30 grader

2008-07-27 @ 01:40:29
URL: http://treason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0