Funderingar

Jag har ju som förstått att ni tycker att jag updaterar lite dåligt och alltså, ni har ju så himla rätt. Men nu ska jag bli mycket bättre på det här. Skriva lite som andra bloggerskor. Om mina tankar och vad jag gör och så, om ni vill veta vill säga? :P

I alla fall ... Här i Piteå är det just nu PDOL - Piteå Dansar & Ler. En av Sveriges största gatufestivaler.
Så jag jobbar på dagarna mellan 10-18 i Piteå-Tidningens monter. Inte så spännande kanske, så jag har inte haft så mycket intressant att berätta.
Men jag har i alla fall bestämt mig för en mobil nu, En Sony Ericsson blev det. Ingen av dom som jag ville ha era omdömen om utan en helt annan, liiiite billigare men med en top notch mobilkamera ;)
Och sen har jag börjat fundera på att behålla löshåret eftersom det inte blir sålt verkar det som. Då kanske jag kan göra slingor i det och ha det till min nuvarande hårfärg. Vore nog riktigt snyggt och härligt med långt hår igen. Vi får se...

Nu ska jag fortsätta se "Från Koja till slott" och äta naturgodis.
Ha en trevlig kväll.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0