Dagens + kvällens outfit - 100708

Ikväll har jag varit och fikat med mina barndomsvänner Sofie och Evelina. Vi har känt varandra sedan lekis om inte längre. Dom kan jag verkligen berätta ALLT för och det är alltid så roligt att träffas eftersom det inte blir så ofta nu när vi jobbar och så. Eller dom jobbar. inte jag, hehe.
Såg i alla fall ut såhär. Det lilla man ser.

Jeans från Cubus, Blus från VILA, Kofta från H&M. Till det hade jag kilklackarna från H&M och väskan från JC.

Just exakt precis nu ser jag ut såhär. I min mjukaste mysdress från H&M och linne köpt i Spanien.

Kommentarer
Postat av: nadja

mysdressen ser så himla mysig ut =)

2008-07-11 @ 10:05:07
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0