Stockholmsshopping

Jag och mamma har kommit fram till det ursnygga hotellet nu och fått igång det trådlösa internet.
Och jag har just insett att jag har glömt min usb-sadd till datorn så jag kan inte lägga in några bilder från min kamera så jag har fått fota mina nya grejer med datorns kamera.
image66

Det blir mer shopping imorn, såklart. Men idag har jag i alla fall köpt:

. Stor munkjacka med klädda knappar från MONKI
. Rosa brottarlinne från JC
. Halsduk med fickor från Indiska
. Kjol med hög midja i trikå från Gina Tricot
. Halsduk med "bollar" från Indiska
. Mössa från Indiska

Imorn blir det lite komplettering och Antikt, gammalt och nytt.
Sen ska vi också till gamla stan och söder.


ÅH! Vad jag älskar Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0