Stadsbesök och cheerleading

Gud så bra jag har sovit inatt. Somnade med katten på magen så fort jag lade mig och vaknade av mig själv, helt utvilad, halv tolv.
Idag ska jag och a. ner på stan för att fixa lite grejer. Mestadels till a. Sen ska jag på cheerleading träning. Fast vi ska bara bygga och ha kul så det blir ju trevligt.
Vi får se vad som händer ikväll, förmodligen blir det att ta det lugnt. Det är ju superskönt eftersom jag inte sover så mycket på veckorna p.g.a pendling.

Fler inlägg kommer ...

Kommentarer
Postat av: Emma

vart köper du ditt löshår som du hade förut?

2008-01-19 @ 15:45:34
Postat av: Sara

Svar till emma: Det bruna som jag hade köpte jag på TajMahal, men nu senast köpte jag det blonda av en tjej i Luleå :)

2008-01-19 @ 18:34:13
URL: http://stilmedsara.blogg.se
Postat av: Emma

finns de någon stans att köpa i stockholm som du vet?(:

2008-01-19 @ 19:14:02
Postat av: Sara

Ja, TajMahal finns på Drottninggatan 100. Där finns typ allt.

2008-01-19 @ 21:16:25
URL: http://stilmedsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0