jahaja ...


image107Men hör på det här då. Nu ger Jamie Lynn
Spears bort sitt barn till SIN MAMMA! Dels för att hon inte hade förstått
riktigt vad ett barn innebar och dels för att hennes mamma tycker att jamie Lynn ska få vara tonåring och göra saker som tonåringar gör ett tag till. Smart där, du hade inte kunnat tänka på det lite tidigare eller?
Det känns dock verkligen som baby boomen slår i hela hollywood. Och för någon dag såg man Eva Longoria shoppa baby kläder.

Snart kommer det upp en dagens wish outfit. För min egen outfit var verkligen ingenting att hurra för.
Men först ska jag ta och fixa mig en macka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

do me a favour; tell someone who gives a f-ck ;O

2008-02-29 @ 03:00:05
Postat av: daniel

nu slipper du skriva att jag inte törs ge ut mitt namn :)

2008-02-29 @ 03:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0