Lördags mys

Nu sitter jag här vid våran köksö och bloggar samtidigt som jag tittar på alla fåglar utanför vårat fönster. Nu skulle min katt vara här. Detta skulle hon nog gilla.
Ojdå. nu lät det typ som att hon var död eller något. Men det är hon ju självklart inte. Hon ligger bara och hårar ner lakanen i min säng. Typiskt!

Idag blir det att slinga mitt hår eftersom jag inte hann/orkade igår kväll. Jag är helt slut på fredagarna.
Så det ska jag ta itu med nu i eftermiddag. Sen blir det 18-partaj i munksund med ett härligt gäng. Det ska bli roligt, bara jag kan bestämma vad jag ska ha på mig. Det kommer upp bilder på vad jag valde lite senare.

Nu ska jag läsa Piteå-Tidningen och börja jobba på nästa krönika.
Om ni stackare som inte bor i piteå vill läsa min krönika kan ni göra det här.


Kommentarer
Postat av: skea

Du är så duktig på att skriva krönikor :)

2008-02-16 @ 15:58:20
Postat av: Vad pratar du om?

Krönika och krönika, skulle snarare kalla det notis.

2008-02-16 @ 21:40:51
Postat av: mini

Haha. "Vad pratar du om?" Koll? Är du en sån som kallar artiklar för annonser också?
You go, Sara! :)

2008-02-17 @ 16:30:08
Postat av: Anonym

dina videobloggar e braaaa!

2008-02-18 @ 00:53:38
Postat av: E L L E

Den var bra!
Kika gärna in på min blogg och skriv något fint:)
Puss&Kram/ Elle

2008-02-18 @ 14:40:57
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0