Långt hår

Åh, jag ser folk överallt med långt och tjockt hår. Så himla orättvist.
Jag ska nog börja äta mina silica-tabletter igen, har inte ätit dem på ett tag eftersom jag inte tyckte att dom gjorde någon nytta. Har hört att "Hårkontroll" ska vara effektivare. Jaja, vi får se hur det blir med den saken, eftersom jag har lite köpstop den här månaden..

Någon mycket märkligt som jag läste i våran lokaltidning idag är "natt-rea" på Intersport. Typ 20:00-21:00 får man 40% och sen byggs det på med 50, 60 och tillsist 70%. Vilket påhitt!
Man kanske skulle det och jaga rätt på en ny adidashoodie. Nej, det ska jag inte. Men det hade varit lite intressant.
Nu ska jag fortsätta drömma om långt hår.

XoXo
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0