Bra dag!

Har precis hoppat ut ur duschen, virat en turban runt mitt hår och sitter och kollar på "Alla älskar Raymond" :)
Ute är det nollgradigt, vilket klassas som väldigt varmt här i norrbotten så idag kommer man inte behöva långkalsonger ;)
Om någon timme drar jag och mamma till Luleå för att hämta mina saker i lägenheten som jag vill ha nu över jullovet, också ska vi passa på att gå en sväng på stan också. Jag ska handla strumpbyxor i alla fall :D

Nu ska jag gå och sminka mig, vi får se om jag hinner lägga in någon "dagens outfit"-bild innan vi far. Annars hörs vi ikväll :)
pusspuss
Sara

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

gött å slippa långkallingarna =)

2008-12-19 @ 22:28:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0