no photos

Det känns fruktansvärt tråkigt att inte kunna lägga in bilder här på bloggen.
Eftersom min dator är helt paj går det ju knappast att lägga in bilder och här på mammas dator fattar jag inte ett skit.
(Mac, you know!) plus att jag inte kan koppla in kameran till den här datorn.

Men om någon dag blir det typ BARA bilder, för då är datorn frisk igen! :)
Har föresten klipp och färgtid på tisdag kvart i ett. Säger inte hur jag ska göra, så ni får hålla utkik här på tisdag kväll, hehe :)
Fast jag har egentligen inte en aning om HUR jag ska klippa mig. Men det löser sig. Max en cm på längden iaf. Oavsett vad hon säger. Hur tycker ni att jag ska klippa mig? Jag ska nog tunna ut håret lite för jag ska snart stoppa i lite nytt löshår :) Jajjamensan, här händer det saker. haha!

Nu ska jag kolla igenom H&Ms nya höstkollektion. Om jag fattar hur man sparar bilder på den här datorn kan jag nog bjuda er på ett litet favorit-kollage till er.

Nu ska jag äta glass, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0