Morgondagens shema.

Tänkte att jag skulle börja skriva in vad jag ska göra kommande dag här i bloggen.
Kanske mest bara för min egen del så att jag ska hålla rätt på saker och ting men då hänger ni med lite i alla fall :)

07:30 - Stiga upp. Äter alltid mycket till frukost för annars fungerar jag inte under dagen.
09:50 - Samhällskunskap A. I mitt program läser vi oerhört lite teoretiska ämnen så nu, i trean börjar vi läsa Samhälls. Spännande. Tycker sånt är kul!
11:15 - End of the school day. Inte långa dagar den här första veckan måste jag säga. Lunch på skolan om det är hyffsad mat, annars får jag väl ... äta hemma.
12:00 - En sväng på stan för att köpa lite skolblock och pennor m.m. Kanske även en sväng på h&m och se om dom fått in något snyggt. Ska även till optikern för att förminska skalmarna till mina glasögon.

Vad tycker ni? Verkar jag leva ett hårt liv? haha! Nä, men alla dagar är inte såhär. Det lär ni se.

Kommentarer
Postat av: Natta

tack :) god natt!

2008-08-25 @ 22:50:45
URL: http://nathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0