God eftermiddag

Jag är rätt dålig på rubriker och nu är det eftermiddag så ... God eftermiddag :)

Klockan är halv tre och jag sitter i morgonrock framför teven och ser Dharma och Greg. Vädret här ute är inte det bästa så då får jag ta det lite lugnt.
Om ett tag kommer agnes och då ska vi gå och sola (i alla fall jag) och sen blir det väl att slappa. Fast jag skulle vilja hinna förbi Kupan och kolla om dom fått in nåt fint :)

Inatt ska A sova här och mamma är borta så då ska vi ha myspys och se SATC och dricka te, och eftersom jag ska upp typ halv åtta imorn och fara till frisören så kommer bloggen hamna lite i skymundan imorgon, för sen ska jag möta upp Linda och gå en sväng på stan. jajjustja, det påminde mig om att jag ännu inte har fotat gårdagens shopping.

Gud vilket splittrat inlägg det här blev, jaja.
Ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1169



Få gratis presentkort på 150kr eller 250kr på kicks!

Helt gratis!

2008-08-07 @ 14:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0