A new life

På fredag flyttar jag hemifrån.

Det låter himla stort när man säger det. Har ju vetat det sen april men har inte tänkt att det verkligen händer.
Jag flyttar 6 mil ifrån min mamma. Jag kommer träffa henne en dag i veckan max. Det är en himla stor omvändning om man jämför att jag har fått träffa henne typ VARJE dag i nästan 18 år.
Shit alltså, det kommer säkert bli jättebra för jag slipper ju pendla 12 mil om dagen och i stället för att åka buss 2 h, behöver jag bara åka 20 min. Sen har jag ju börjat med ett cheerleadinglag där uppe också så det är jättekul.

Jag kom bara på det när jag satt här ensam i min säng och planerade vad jag skulle packa.
Jag ska typ packa ner alla mina kläder och ta med till lägenheten redan imorn. Det är det som är så himla svårt.
Jag vet ju vad jag vill ha på mig nu, men vad vill jag ha på mig om en månad?

Har ni tips på hur jag ska tänka ang. detta så skriv gärna.
Nu ska jag städa. puss

Kommentarer
Postat av: ulrika

Klart det är stort att flytta. När jag flyttade till sthl o bodde där i två år ringde jag hem jätteofta.

lycka till med flytten!

2008-08-19 @ 19:49:33
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: amanda

vad roligt att flytta hemifrån!

2008-08-19 @ 19:55:56
URL: http://amndab.blogg.se/
Postat av: anonym

ifall du har beslutsångest, packa ner hela garderoben?

2008-08-19 @ 21:18:12
Postat av: Emma

Spännande!

2008-08-19 @ 21:18:58
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0