vilken dag!

Som jag skrev här så skulle den här dagen inte bjuda på så speciellt mycket intressant. Men Oj! Så fel jag hade.
När jag slutade klockan ett gick jag och fyra kompisar till en tatueringsstudio för att en av oss skulle boka en tid. Och ja, hon trodde ju att hon skulle få en om typ två veckor. Icke sa nicke.
"Kan du komma klockan 5?"
"Vadå? Idag?"
Så hon bokade den tiden och vi gick tillbaka till skolan där hon skulle ha en till lektion, men jag satte mig i datasalen och skulle göra lite mönsterkonstruktion. Det hela slutade med mitt huvud lutandes mot tangentbordet och en oändlig lång rad av U:n i adressfältet.
Jag väcktes av att min mobiltelefån ringde med världens högsta signal fem centimeter från mitt öra. Aj! Det var S. som skulle tatuera sig och jag följde snällt med henne och en till kompis till henne. Tjugo minuter senare var det klart! Tre stjärnor på underarmen. Skitsnyggt!
Nu sitter jag i min säng och ser på "How I met your mother". Har precis tryckt i mig makaroner och korv. Hur lyckas jag varje gång laga tre gånger så mycket makaroner som jag behöver. Det slutar alltid med att jag har ätit upp alla korvar och har hälfen av makaronerna kvar.
jaja, det är sånt man får stå ut med.
Hoppas ni har haft en lika spännande dag som jag.

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Haha söt du är, vilken härlig dag ;D Min syster har också stjärnor på underarmen, superfint! Kramis

2008-04-22 @ 19:50:07
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: Anni Honey

Haha söt du är, vilken härlig dag ;D Min syster har också stjärnor på underarmen, superfint! Kramis

2008-04-22 @ 19:50:11
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: Bobbie

Åh jag vill med tatuera mig! Tyckte hon att det gjorde ont?

2008-04-22 @ 22:33:18
URL: http://bobbie.webblogg.se
Postat av: RASA

skulle också vilja ha en tatuering :D

2008-04-23 @ 09:46:35
URL: http://sara91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0