Två lektioner

Godmorgon!
Sitter i datasalen på min skola, som så många andra dagar :) Har just haft datoriserad mönsterkonstruktion. Mm... Hör ni hur kul det låter? heh!
Nu har jag bara en lektion kvar - sömnad, och det är ju kul. Vi håller på att sy västar nu och jag ska komma på en riktigt snygg design.
Jag slutar tio över ett idag och efter skolan ska jag till stan för att uträtta några ärenden. Bl.a. köpa ett busskort och kolla på en vårjacka. Beställde ju den där från H&M men den kommer inte förrän början av maj (!)

Har sett  världens snyggaste skor på scorett som jag har förälskat mig djupt i. Fotar dom så ni får se dom senare.
Tack för alla söta kommentarer. Det värmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0