Nu drar jag.

Om en halvtimme blir jag upplockad och skjutsad till tågstationen där våran spännande cheerleadingresa börjar.
Vi kommer fram till Borås imorn förmiddag och hoppas på soligt väder. Så ... Vädergudarna? Om ni läser det här, kan inte ni fixa fram lite sommarvärme till oss norrbottningar? Tack.

På lördag nångång vid två tävlar vårat lag i Svenska mästerskapen i cheerleading 2008. Väldigt formellt. Så då får ni hålla tummarna för oss. Nu ska jag skriva en lönerapport det sista jag gör.
Ha en supertrevlig valborg!

XoXo
Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!

2008-04-30 @ 16:28:50
Postat av: Leia

nu får du ta och uppdatera!!! sitter här och väntar otåligt på å få veta hur det gick...och så lite bilder tack:)

kramar

Postat av: Denise

Vilken härlig header du har :)

2008-05-06 @ 08:19:31
URL: http://naztysbunny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0