Hjälp!!!

Jag kunde inte förstå att det hände. På JC i luleå!
Herregud.
Och min kompis visste inte ens vem det var!
Jag var på väg in i butiken och så såg jag en kille komma ut från samma butik, men hallå!  Är inte det där, jo! Det är MAGNUS BETNÉR! Men shit alltså. Jag visst inte riktigt vart jag skulle ta vägen. När vi i alla fall gick ut ur JC så var han kvar, så vi stod kvar en stund bara för att titta ;) Sen när han gick ... så gick vi också. Haha! Värsta stalkers.
Men ja, det var i alla fall otroligt kul.

Nu är det Top Model. Myys!
Kommer med en dagens outfit sen också.


Kommentarer
Postat av: Louise

amen fan vad pinsamt, har du aldrig sett en människa från tv?

2008-04-09 @ 21:44:24
Postat av: cocaa

Mange är så jävla cool! :D

2008-04-10 @ 10:44:38
URL: http://cocaacola.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vet inte heller vem de e

2008-04-15 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0